Pagina's

woensdag 25 februari 2015

Nieuwe keuken

Zoals beloofd laat ik jullie foto's zien van onze keuken na de enorme verbouwing. Nog even de foto's van hoe het er eerst uit zag..



Heel veel muurtjes, lage plafonds, oranje tegeltjes, een vieze schuifdeur, allerlei verschillende vloertjes, enz.
We zijn begonnen met het slopen van al deze oude rommel en hebben er uiteindelijk één grote ruimte van gemaakt. Ik houd zelf nog wel van muurtjes en dan bijvoorbeeld met een leuk nostalgisch raampje erin, maar van Cornelis moest echt alles eruit. Hij heeft niet altijd dezelfde smaak als mij ;-(.
Maar ik moet zeggen dat ik erg blij ben met het resultaat! Ik heb helaas nog maar één foto en die is zelfs ook nog, inclusief verhuisdoos. De aanbouw waar de eettafel staat is op deze foto niet te zien. Maar toch krijg je een beetje beeld hoe het geworden is.
In een volgende post vertel ik de details en hoop ik meer foto's te kunnen laten zien.


Hartelijke groet,
Willeke

24 opmerkingen:

  1. Wauw die ken je niet meer terug. Ziet er geweldig uit.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat een mooie ruimte is dat geworden. En niet alleen de ruimte maar ook de keuken.
    Daar ga je heel veel plezier van beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verschil zeg. Je kent het niet meer terug. En wat mooi die keuken en die houten balk. Echt iets om trots op te zijn.

    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waaw die ziet er al wel héél mooi uit !!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is wel heel mooi geworden zeg.
    Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw echt mooi geworden hoor!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat we elkaar ontmoet hebben vandaag! En je keuken? In één woord GEWELDIG! Heel mooi en wat een ruimte.
    Groetjes,
    Barry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een plaatje zeg!!! Veel kookplezier :))

    grtzz Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Willeke, gisteren elkaar ontmoet en zat ik tussen jou en je moeder in bij de high tea. Daarom leuk om nu even een berichtje te posten. En om te zeggen dat je keuken geweldig geworden is! Ik ben benieuwd naar de rest... hartelijke groet van Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwww ziet er super uit wat zouden jullie daar genieten ....ben benieuwd naar de rest ... wens je een fijne week lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Willeke,
    Op de bloggersdag hebben wij elkaar gesproken (tijdens de hightea). Toen heb ik je al gezegd dat ik je keuken geweldig vind. Wat een klus en dat is nog maar het begin.......veel succes.
    Ik vond het erg leuk om met jou en je moeder te ontmoeten!
    Hartelijke groet,
    Henny Kroeze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo dat is mooi geworden. Daar kan en mag je trots op zijn. Ben heel benieuwd naar de rest.Groetjes Duska.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaa weer een berichtje leuk! supergave keuken zeg! :)

    Groetjes eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey ik heb je blog gevonden, wat is je keuken mooi geworden!! GEWELDIG!!
    Ik ben benieuwd naar de rest! Ik ga je natuurlijk wel volgen :)

    Groetjes, Diane
    dianevd1967@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige keuken Willeke! Gauw meer laten zien hoor, ik ben wel benieuwd!!

    Liefs Dineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik ben erg benieuwd naar de rest!! erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Keuken ziet er waanzinnig uit! Heerlijke rustica gevoel, elke dag weer een genot in te koken volgens mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat mooi! Je nieuwe keuken is echt schitterend. Lijkt me een plezier om in te koken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige keuken! Jammer dat je niet meer blogt :(

    BeantwoordenVerwijderen
  21. prachtig! jammer dat je niet meer blogt....

    Groet Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Erg gezellig als je een reactie achterlaat. Ik vind het heerlijk om ze te lezen. Heb je tips of opmerkingen? Laat het me weten..

Hartelijke groet,
Willeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...