Pagina's

donderdag 23 februari 2012

Onze heerlijke woonkeuken

Een aantal jaren geleden was onze woonkeuken nog een fietsenschuurtje. De vorige bewoners hebben dit fietsenschuurtje breder gemaakt en bij het huis getrokken. Het originele puntdakje is blijven bestaan. We zitten er heel veel, lekker vloerverwarming en altijd erg knus als het buiten donker is en de spotjes aanstaan.

Begin dit jaar heb ik op schildercursus gezeten een een mooi schilderij geschilderd voor de keuken. Op deze foto zie je het doek tegen de linkermuur hangen:


Mijn moeder had van de Snuffelhal een leuk grijs tafeltje meegebracht, waarvan ik het bovenblad wit schilderde. Op het tafeltje ligt een boekje waarin ik allerlei plaatjes, artikeltjes e.d. heb geplakt met ideeën voor onze trouwdag. Daar bovenop ligt een gastenboekje met een zelfgebreide omslag. Leuk om de verhaaltjes van visites nog eens na te lezen..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg gezellig als je een reactie achterlaat. Ik vind het heerlijk om ze te lezen. Heb je tips of opmerkingen? Laat het me weten..

Hartelijke groet,
Willeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...