Pagina's

donderdag 23 februari 2012

En de woonkamer...

Op dit moment heb ik de kamer al weer veranderd en staat alles anders, maar toch even een foto uit de oude doos..


Toen ik 16 was heb ik deze tekening getekend, ik vind 'm nog steeds leuk en heb 'm in de kamer hangen boven de kachel.


Een paar weken geleden ben ik naar de Curiosafair in de Veemarkthallen in Utrecht geweest. Echt geweldig leuk. Ik ging eigenlijk om een commode te kopen, maar kwam met een oude Zweedse dekenkist en een Frans bed thuis, die ik natuurlijk eigenlijk helemaal niet nodig had. Maar wel fantastisch mooi vond.... We hadden de hele auto volgestouwd en het bed beschermt met bokshandschoenen die we ook gekocht hadden. Wel een lachwekkend gezicht...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg gezellig als je een reactie achterlaat. Ik vind het heerlijk om ze te lezen. Heb je tips of opmerkingen? Laat het me weten..

Hartelijke groet,
Willeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...