Pagina's

maandag 26 maart 2012

De 40 weken voorbij... spannend!

Wat geweldig leuk, al die enthousiaste reacties van andere bloggers... ik word er helemaal blij van en ben nog eens extra gestimuleerd om jullie de komende dagen op de hoogte te houden. Gisteren was ik/waren we :-) uitgerekend. We zitten nu dus in spanning te wachten op de kleine. Het is onze eerste en we weten ook niet wat het wordt. Zo benieuwd op wie het zal lijken..

Mijn moeder had al een paar keer gevraagd of ze nog iets leuks voor de baby mocht breien. Mijn vriendin had een erg leuk breiboekje en deze heb ik als verrassing ook voor mn moeder gekocht. Ze was er echt helemaal blij mee. Er staan echt schattige dingen in.
Ik  ga denk ik zo maar weer eens de tuin in. Zaterdag ben ik bezig geweest met allerlei bloempotjes, viooltjes, de verfkwast, enz. Helaas was zaterdagavond nog niet alles droog, dus kon ik e.e.a. nog niet afmaken. Ik zal na vandaag wel weer een berichtje posten met het resultaat.

Geniet van het prachtige lenteweer!
Hartelijke groet,
Willeke

2 opmerkingen:

  1. Een enthousiaste moeder die breit is noot weg natuurlijk.
    Het is eenleuk boek zo te zien, geniet van het mooie weer...nu kun je lekker buiten zitten.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe maar lekker rustig aan, Willeke
    Nu wel een spannende periode natuurlijk! Ben benieuwd of het deze week gaat gebeuren!

    Fijne avond!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen

Erg gezellig als je een reactie achterlaat. Ik vind het heerlijk om ze te lezen. Heb je tips of opmerkingen? Laat het me weten..

Hartelijke groet,
Willeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...