Pagina's

donderdag 29 maart 2012

Overheerlijk kookboek..

Omdat ik overal recepten heb rondslingeren besloot ik een leuk kookboek te maken. Bij de Hema kocht ik een knalroze notitieboek met een band.
In het tijdschrift Daphne's Diary (een echte aanrader) vond ik een recept voor een overheerlijke aardbeientaart met hele mooie foto's erbij, die precies geschikt waren voor in mijn receptenboek.

Na een half uurtje scheuren en plakken is dit het resultaat.





Je krijgt toch spontaan zin in aardbeien... Nu de taart nog bakken..

Hartelijke groet,
Willeke

4 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee van jou zeg! Heb ook wel zin in aardbeientaart....

    Fijne avond!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, ik krijg spontaan zin!!!!!!
    Een heel goed idee en leuk om te doen.
    Het ziet er fleurig uit.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank voor het bezoekje op mijn blog...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hay..

    Wat een ontzettend leuk blog is dit zeg..
    Ik wil je graag volgen..

    Fijn week-end,
    Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Erg gezellig als je een reactie achterlaat. Ik vind het heerlijk om ze te lezen. Heb je tips of opmerkingen? Laat het me weten..

Hartelijke groet,
Willeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...