Pagina's

zaterdag 24 november 2012

Huizenroute

Zoals vanochtend al verteld heb ik vandaag gezellig met m'n man en mannetje de huizenroute in Ochten gedaan. Wat een feestje was het! Lucas sliep gewoon in de auto, terwijl Cornelis en ik in alle hoeken en gaten ;-) van de huizen konden kijken. Kwijlen hoor.. Je zou bijna ontevreden over je eigen huis worden...

Jammer genoeg was ik mijn fototoestel vergeten, maar ik weet niet of ik anders wel foto's had durven nemen (ik ben zo bescheiden, haha).

Volgens mij zijn er best veel van jullie geweest. Welk huis vonden jullie het mooist?

Hartelijke groet,
Willeke

4 opmerkingen:

  1. Hallo Willeke, via de Blog Wonen aan boord kom ik hier terecht en ga ik je volgen.
    Wat leuk dat jij ook naar die mooie huizenroute bent geweest. Ik heb hierover op verschillende blogs al gelezen en ook mooie foto's gezien.
    Bijzonder om zoiets mee te maken en ik vind het jammer dat het voor mij te ver uit de buurt was.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ik ben ook via wonen aan boord bij jou terecht gekomen. Wat een leuke blog heb je. Gelijk een heel eind terug gelezen natuurlijk. Wat leuk dat ik je kraambezoekboekje tegenkwam. Die heb ik ook, 5 stuks. De oudste is 18, toen heb ik al zo'n poeziealbum met gordijnstof van het babykamertje bekleed. Bij de vijfde begon het bezoek wel te zuchten... haha. Ik heb aan de binnenkant bij iedere twee bladzijdes een poezieplaatje geplakt. Ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem zei...
    Hoi, ook ik kwam via wonen aan boord bij jouw terecht. Heb zelf (nog) geen blog. Ik heb achteraf wel eens eerder een bezoekje gebracht bij je blog. Leuke mooie blog heb je. Wat het grappige is....ook ik heb een zaterdag de huizen on-route gedaan in Ochten, samen met 2 dochters. Wat was dat ontzettend leuk! Leuke ideeën opgedaan. Misschien hebben wij elkaar wel 'niet wetend' toch stilletjes in het echt ontmoet;)
    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Erg gezellig als je een reactie achterlaat. Ik vind het heerlijk om ze te lezen. Heb je tips of opmerkingen? Laat het me weten..

Hartelijke groet,
Willeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...